zaterdag 7 januari 2017

Creatieve Harten bloghop gloednieuw




Hi en leuk dat je vandaag weer langskomt om mee te hoppen!

Vandaag doe ik weer met mijn teammaatjes mee aan de maandelijkse bloghop. Ditmaal als thema "Gloednieuw".
Als het dan ook goed is, ben je hier gekomen via Diana's blog en anders is dit jouw begin.

Het was een lastige keuze om een project te bedenken voor deze hop, want met een nieuwe catalogus, dus nieuwe materialen, heb ik altijd extra veel inspiratie om er weer iets van te maken.
Het "probleem" bij mij is dan ook dat wanneer ik een stempelset of iets anders zie, ik meestal direct wel ideeën heb om wat te maken. Ik weet het, het is eigenlijk ook wel een "luxeprobleem", maar op deze manier wil ik soms teveel ;-)



Voor het project van vandaag heb ik een aantal projecten gecombineerd die ik al eerder heb gemaakt.
Zo heb ik de halve notecards-serie gebruikt en het idee van de kaartjes en het doosje kwam vanuit de projecten die ik bij OnStage heb gemaakt.

Ik ben helemaal weg van de Falling in Love-Suite. Mooie kleuren, geweldige stempelset en in combinatie met de bundel (stempelset en stanzen) uit de Sending Love-Suite wordt het helemaal een feestje!


Voor in het doosje heb ik 4 notecards gemaakt. Op de foto zien jullie er 2 van.



de Stempelkeuken http://stempelkeuken.blogspot.com/2017/01/creatieve-harten-bloghop-gloednieuw.html #stempelkeuken #stampinup #stampinupNL #creatief #fallinginlove #soinlove #valentine #valentijn #wedding #trouwen #bruid #verliefd #love #liefde #saharasand #blushingbride #denhaag #westland #workshop #knutselen #kaartenmaken #stempelen #stanzen #mal

de Stempelkeuken http://stempelkeuken.blogspot.com/2017/01/creatieve-harten-bloghop-gloednieuw.html #stempelkeuken #stampinup #stampinupNL #creatief #fallinginlove #soinlove #valentine #valentijn #wedding #trouwen #bruid #verliefd #love #liefde #saharasand #blushingbride #denhaag #westland #workshop #knutselen #kaartenmaken #stempelen #stanzen #mal

de Stempelkeuken http://stempelkeuken.blogspot.com/2017/01/creatieve-harten-bloghop-gloednieuw.html #stempelkeuken #stampinup #stampinupNL #creatief #fallinginlove #soinlove #valentine #valentijn #wedding #trouwen #bruid #verliefd #love #liefde #saharasand #blushingbride #denhaag #westland #workshop #knutselen #kaartenmaken #stempelen #stanzen #mal




Ik hoop dat jullie het een leuk project vinden. Laat gerust een berichtje achter.
En wil je nu dit doosje met bijbehorende kaartjes (en nog wat meer "reguliere" kaartjes) maken.... geef je dan op voor de workshop op zaterdag 21 januari.
Ik geef die dag 2x deze workshop: 10.00-12.30 en 19.30-22.00

De prijs is EUR 25,- incl. materiaal (lijm en schaar/snijmachine zelf meenemen) en bij een besteding van EUR 25,- betaal je EUR 15,-

Er is per tijdstip plaats voor 6 personen en deze workshop wordt in Den Haag gegeven.
Geef jezelf voor 13 januari op, zodat ik jouw materiaal op tijd in huis heb. Je kunt een mail sturen naar stempelkeuken@gmail.com om jezelf op te geven.


En wist je dat het gebruikte Designer Series Paper in mijn Papershare zit?? Meer informatie hierover vind je hier (even aanklikken).






En nu is het tijd om door te hoppen.

Bedankt voor jouw bezoek!

Het volgende blog is van Dominique....en zij heeft er weer iets prachtigs van gemaakt! Veel plezier met het hoppen en tot gauw! :-)



(klik op het onderstaande plaatje)

16 opmerkingen:

  1. Dat gaat een hele leuke workshop worden. Ik hoop dat er veel mensen zich aanmelden Angelique.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kleuren combinatie en de liefde waarmee je dit hebt gemaakt, straalt eraf

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi elegant doosje met kaartjes!
    Die mini envelopjes zijn wel supercute zeg. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is zo'n leuke set!!!!gaaf die combi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een onwijs schattig doosje!! Super leuk!!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten en doosje. Deze set is ook een van mijn favorieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Falling in Love Suite, ik ben er ook helemaal voor gevallen. Wat een mooie set. Jouw idee om er een doosje met 4 kaartjes van te maken vind ik erg mooi. Ga ik beslist uitproberen. Dank je.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi en elegant!
    Groetjes,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super project, ik ben ook helemaal weg vsn deze set bedankt voir de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een chique set zo Angélique. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie set. Zulke mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg mooi Angelique! Ik wens je veel succes met de workshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een elegant projectje Angelique, erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heel mooi doosje, zo lief. En die kaartjes er in. Wauh.

    BeantwoordenVerwijderen